Online dorpsplein voor & door inwoners!

Klik op de foto voor meer informatie!

Trots presenteren de Dorpsverbinders Hanny Markerink, Inge van den Berg – Loeff, Mieke van Lanen en René Teunissen de flyer en het visitekaartje van Samen Sint Anthonis.

Met dank aan Marieke Rongen uit Sint Anthonis.

Hét online dorpsplein: Voor en Door de inwoners, van de zeven kernen: Landhorst, Ledeacker, Oploo, Sint Anthonis, Stevensbaak, Wanroij, Westerbeek, en de ‘Dorpsgemeenschap ‘Bronlaak’ en Buurtschap ‘De Walsert’

Iedereen kan zelf berichten plaatsen, zonder tussenkomst van de Dorpsverbinders!

De Dorpsverbinders (vrijwilligers) zijn de inwoners achter de schermen, zij leggen verbinding in  dorpen en onderhouden de website.

De Dorpsverbinders gebruiken deze site om informatie te kunnen delen over dat wat er allemaal leeft in het dorp, activiteiten en hulpvraag en – aanbod bij elkaar te brengen.

Ons doel is: “sociale contacten tussen de inwoners versterken en de onderlinge betrokkenheid te vergroten.” Door jezelf in te schrijven, of je vereniging ontstaat een verbinding die onderlinge betrokkenheid vergroot.

Des te meer inwoners, verenigingen etc. zich inschrijven, des te groter het bereik!  Laten we samen zichtbaar maken wat er in onze dorpen te doen is, welke verenigingen, stichtingen etc. wij hebben, zodat alles op 1 plek SAMEN komt!

Wij streven ernaar dat elke kern een dorpsverbinder heeft. Interesse? Je bent welkom, we geven graag uitleg!

Om berichten te plaatsen, te reageren, dien je wel ingeschreven te zijn.
Voel je betrokken en bezoek de site samensintanthonis.nl en schrijf je in!